مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 تیر 1398 ساعت 12:132019-07-04بين الملل

آمریکای شمالی؛ بزرگترین و نخستین هدف هکرها در جهان


تحقیقات نشان می دهد که منطقه آمریکای شمالی، بزرگترین و نخستین هدف هکرها و مجرمان سایبری برای سرقت اطلاعات از شرکت های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس تازه ترین گزارش های منتشر شده در وب سایت visualcapitalist، منطقه آمریکای شمالی که شامل دو کشور ایالات متحده و کانادا می شود، نسبت به سایر مناطق جهان بیشتر هدف حمله سایبری و هکرها قرار گرفته است به گونه ای که در این تحقیقات اعلام شده است تنها در طول سال 2017 میلادی، بالغ بر یک هزار و 514 فقره حمله سایبری به زیرساخت ها و شرکت های مختلف مستقر در این منطقه صورت گرفته است که 86 درصد از مجموع کل حملات سایبری و سرقت اطلاعات در جهان را تشکیل می دهد.

این در حالیست که سایر مناطق جهان سهم بسیار کمتری از هدف هکرها و مجرمان سایبری برای سرقت اطلاعات شرکت ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مختلف دارند به عنوان مثال، در همین بازه زمانی، تنها 112 مورد سرقت اطلاعاتی در اروپا به ثبت رسیده است و سهم آن در جهان 6 درصد اعلام شده است.

با توجه به افزایش روزافزون حملات سایبری از سوی هکرها، کشورهای مختلف زیادی در سراسر جهان هدف این گونه حملات قرار گرفته اند و خسارات جبران ناپذیری را متحمل شده اند.

آمارهای حاکیست که حملات سایبری و هک اطلاعات شرکت های مختلف هر ساله روندی افزایش را تجربه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکای شمالی؛ بزرگترین و نخستین هدف هکرها در جهان

آمریکای شمالی؛ بزرگترین و نخستین هدف هکرها در جهان