مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 تیر 1398 ساعت 14:182019-06-30حوادث

چرا امثال افشانی دُرافشانی می کنند؟


موسیقی پاپ با صدای بلند در ماشین سان روف دار در حال پخش شدن است و دختر و پسر جوان در حالی که خیلی خوشحالند با خواننده هم صدا می شوند که یک دفعه پسر جوان از پشت فرمان ماشین به روی ما اسلحه می کشد که اگر به همسرش چپ نگاه کنیم، - حتماً ما را می کشد.

چرا؟ چون ما باید با دیدن این ویدئو، به این حجم از دوست داشتن غبطه بخوریم و این میزان از ناموس پرستی را تحسین کنیم! ما خیلی وقت است که به تماشای آدم هایی که خودشان را به این حال و احوال زده اند، عادت کرده ایم.

خیلی جدی آنها را دنبال می کنیم، عکس هایشان را لایک می کنیم و برایشان کامنت می گذاریم.

آنقدر به این کار ادامه می دهیم تا آنها هر روز تصاویر بیشتری از شیرین کاری هایشان را با ما به اشتراک بگذارند و با قلبی سرشار از خودسلبریتی پنداری و اعتماد به نفس، با سلاح سرد و گرم و با شوخی و خنده تهدیدمان کنند.

محسن افشانی یک بازیگر و مجری جوان تلویزیونی است که هیچ وقت نتوانست در حرفه ای که انتخاب کرده موفق باشد یا حداقل آنقدر که دلش می خواهد، دیده شود.

او آخرین بار در سال 95 در قاب تلویزیون دیده شد و حالا نزدیک سه سال است که هیچ فضای رسمی ای برای دیده شدن به او داده نشده است.

اما این بازیگر بسیار جوان در این سه سال تلاش کرده رسانه خودش را داشته باشد و عطش دیده شدنش را برطرف کند که البته موفق هم شده است؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا امثال افشانی دُرافشانی می کنند؟

چرا امثال افشانی دُرافشانی می کنند؟