مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 10:582019-06-27اقتصادي

آخرین مصوبات کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان تهران


معاون عمرانی استانداری تهران از موافقت مشروط با افزایش ظرفیت کارگاه تولید نان سوخاری در محدوده تهران خبر داد.

- محمد تقی زاده در گفت وگو با ایسنا، در تشریح آخرین مصوبات کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان تهران گفت: بر اساس قانون، استقرار صنایع تا شعاع 120 کیلومتری شهر تهران امکان پذیر نیست و صنایع باید در شهرک های صنعتی مستقر شوند اما از گذشته برخی صنایع در داخل حریم شهرها و یا داخل آنها استقرار یافته اند.

وی افزود: اگر چنین واحدهایی قصد اعمال تغییر در روند کار خود داشته باشند باید موضوع در کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان تهران بررسی شود بر همین اساس در آخرین جلسه این کمیسیون پرونده واحد تولیدی نان سوخاری واقع در شهر ری مورد بررسی قرار گرفت، واحدی که از سال 1335 فعال است.

وی ادامه داد: این واحد صنعتی درخواست افزایش ظرفیت و تولید داشت که باید موافقت صنعت و معدن و محیط زیست را کسب می کرد تا مجوز گسترش و افزایش تولید دریافت می کرد اما محیط زیست این مورد را مقایر با قوانین بالادستی دانست.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و قرار گیری در سال رونق تولید و لزوم اشتغالزایی در کشور مقرر شد با افزایش تولید مشروط بر رعایت تمهیدات زیست محیطی در نظر گرفته شده در کمیسیون موافقت شود به این ترتیب این مجموعه می تواند در محل فعلی یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مصوبات کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان تهران

آخرین مصوبات کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان تهران