مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 09:532019-06-27دانش

منابع صندوق رفاه نباید به دانشگاه خاص اختصاص یابد


رییس صندوق رفاه دانشجویان با تاکید بر اینکه منابع مالی این صندوق نباید به گروه خاصی از دانشجویان یا دانشگاه خاصی محدود شود، گفت: عدالت درون نسلی ایجاب می کند تا متناسب با ضریب برخورداری یا ضریب محرومیت در سراسر کشور تا جایی که ممکن است منابع را به بخش .

- رییس صندوق رفاه دانشجویان با تاکید بر اینکه منابع مالی این صندوق نباید به گروه خاصی از دانشجویان یا دانشگاه خاصی محدود شود، گفت: عدالت درون نسلی ایجاب می کند تا متناسب با ضریب برخورداری یا ضریب محرومیت در سراسر کشور تا جایی که ممکن است منابع را به بخش های در اولویت اختصاص دهیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ناصر مطیعی، رییس صندوق رفاه دانشجویان کشور در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های سطح یک و مناطق 10 گانه کشور که به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: نگرش کلی مبتنی بر مفهوم توسعه را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

توسعه به مفهوم بومی سازی یعنی بهبود کیفیت زندگی دانشجویان در دانشگاه ها و تلاش می کنیم آن را هم از منظر اهداف و هم از منظر سازوکارها بازتعریف کنیم.

وی افزود: اولین رویکرد ما در صندوق رفاه دانشجویان این است که از تمام ظرفیت های مالی، سرمایه های اجتماعی و همین طور سایر ظرفیت های موجود در کشور برای کمک به حوزه های دانشجویی دانشگاه ها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع صندوق رفاه نباید به دانشگاه خاص اختصاص یابد

منابع صندوق رفاه نباید به دانشگاه خاص اختصاص یابد