مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 01:132019-06-26بين الملل

کتاب صهیونیستی پس از 20 سال در ایران چاپ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، کتاب صهیونیستی فهرست شیندلر نوشته توماس کینلی، که به افسانه سرایی درباره کشتار یهودیان طی جنگ جهانی دوم موسوم به هلوکاست، - دو سال پیش پیرزنی 88 ساله در آلمان تنها به دلیل اینکه از یک کتاب نقل کرده بود اردوگاه های کار اجباری یهودیان در جنگ جهانی دوم واقعیت ندارد به زندان محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، کتاب صهیونیستی فهرست شیندلر نوشته توماس کینلی، که به افسانه سرایی درباره کشتار یهودیان طی جنگ جهانی دوم موسوم به هلوکاست، پرداخته و به دلیل دروغ پردازی، تحریف تاریخی و برجسته ساختن افسانه های صهیونی، اجازه انتشار دریافت نکرده بود، بالاخره پس از 20 سال از وزارت فرهنگ دولت اعتدال، مجوز انتشار گرفت و توسط انتشارات جمهوری منتشر گردید.

کتاب یاد شده، یک بار در سال 1379 چاپ شد ولی پس از آن دیگر مجوز نشر نگرفته بود.

این در شرایطی است که انتشار کوچک ترین شک و شبهه مثلاً راجع به ارقام کشته شدگان هلوکاست یا وجود اتاق های گاز و یا امثال آن، در اروپا و آمریکا، بازداشت و محاکمه و مجازاتی تا 11 سال زندان در بر دارد.

این قانون ضد آزادی طی دهه های گذشته فقط به دستگیری و محاکمه و زندانی شدن محققان و اندیشمندانی همچون روژه گارودی و روبر فوریسون و دیوید ایروینگ و نورمن فینکلشتاین و… م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب صهیونیستی پس از 20 سال در ایران چاپ شد

کتاب صهیونیستی پس از 20 سال در ایران چاپ شد