مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 15:482019-06-26اقتصادي

کسب وکارهای نوین هزینه تولید را کاهش می دهند


نایب رییس اتاق تعاون ایران توسعه صادرات غیرنفتی را از برنامه های مهم اتحادیه های مرزنشینان ذکر کرد و گفت: تشکیل و توسعه هلدینگهای کسب و کار نوین و دانش بنیان موجب برندسازی، - رقابت پذیری و کاهش هزینه تولید محصول می شوند.

اسماعیل خلیل زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 80 درصد تعاونی ها در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده اند، اظهار کرد: بخش تعاون به دلیل کارکردهای خود یک بخش پر مزیت و پر ظرفیت برای ثروت آفرینی است ولی متأسفانه علیرغم قابلیت های بالایی که دارد، هنوز بخشی اعظمی از آن غیر فعال مانده است.

وی با اشاره به تشکیل تعاونی ها در گرایش های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی حرکت به سمت جهانی سازی تولید تعاونی ها را خواستار شد و گفت باید هلدینگ های بزرگ تعاونی را در سطح ملی و بین المللی تشکیل دهیم.

نایب رییس اتاق تعاون ایران، مهمترین مزیت بخش تعاون را مردم محوری و مشارکت جمعی عنوان کرد و گفت: بخش تعاون همزمان با پیشرفت کاری مسیر توسعه اجتماعی را هموار می کند و چون متکی به اعضا و نیروهای خود است با انگیزه بیشتری به تولید کالا و خدمات می پردازد.

تجربه کشورهای توسعه یافته نشان می دهد که تعاونی ها، بهترین بنگاه هایی هستند که بستر تجمیع سرمایه های خرد و نیروهای پراکنده را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب وکارهای نوین هزینه تولید را کاهش می دهند

کسب وکارهای نوین هزینه تولید را کاهش می دهند