مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:182019-06-26اقتصادي

تصفیه آب 5 شهر استان کرمان با سامانه نانو فناوری ساخت محققان کشور


محققان کشور با بومی سازی مبتنی بر جاذب های نانویی، سامانه ای برای تصفیه آب عرضه کردند که اخیرا با شرکت در مناقصه آبفا، قرار است این سامانه برای تصفیه آب 5 شهر استان کرمان مورد بهره برداری قرار گیرد و به گفته آنها ظرفیت تصفیه این سامانه 30 هزار مترمکعب در روز است.

- تصفیه آب 5 شهر استان کرمان با "سامانه نانو فناوری" ساخت محققان کشور محققان کشور با بومی سازی مبتنی بر جاذب های نانویی، سامانه ای برای تصفیه آب عرضه کردند که اخیرا با شرکت در مناقصه آبفا، قرار است این سامانه برای تصفیه آب 5 شهر استان کرمان مورد بهره برداری قرار گیرد و به گفته آنها ظرفیت تصفیه این سامانه 30 هزار مترمکعب در روز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فناور حوزه نانو فناوری در حوزه نانو در سال 1386 با هدف ایجاد و توسعه فناوری پیشرفته نانو تأسیس شد و در زمینه فرایندهای نانو فناوری و اصلاح محصولات نانو، طرح های گوناگونی را اجرایی کرده و طراحی و ساخت دستگاه های تولید نانو پودر و تولید نانو کلوییدهای فلزی با استفاده از روش انفجار الکتریکی سیم از جمله دستاوردهای این مطالعات است.

بومی سازی تکنولوژی نانو کویتاسیون با ساخت دستگاه هایی در تولید نانوامولسیون ها و هموژانیزاسیون از دیگر دستاوردهای این شرکت به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه آب 5 شهر استان کرمان با سامانه نانو فناوری ساخت محققان کشور

تصفیه آب 5 شهر استان کرمان با سامانه نانو فناوری ساخت محققان کشور