مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 11:282019-06-26اقتصادي

بانوان کدام استان بیشتر از میانگین کشوری خون اهدا می کنند؟


مدیرکل انتقال خون کردستان از مراجعه 912 زن به مراکز انتقال خون استان در سه ماهه اول امسال خبر داد و اظهار کرد: بانوان کردستانی بیش از 10 درصد آمار مراجعین به مراکز اهدای خون را به خود اختصاص داده اند که این رقم دو برابر میانگین کشوری مشارکت بانوان در امر اهدای خون است.

- محمد سعید کریمیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه از آغاز فروردین امسال تا پایان خرداد در مجموع هشت هزار و 792 داوطلب اهدای خون به مراکز ثابت و محل های استقرار تیم سیار در استان مراجعه کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد 6306 داوطلب اهدای خون در سنندج، 2 هزار و 144 داوطلب در سقز و 342 نفر نیز در محل محل استقرار تیم سیار اهدای خون در شهرستان بیجار و شهر سریش آباد پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه آمار پذیرش داوطلبان در سال جاری همچون مدت زمان مشابه سال گذشته است، ادامه داد: در بهار سال گذشته کردستان میزبان هشت هزار و 738 داوطلب اهدای خون بودیم که این رقم با اندکی افزایش در سال جاری روبرو بوده است.

مدیرکل انتقال خون کردستان از مراجعه 912 زن و هفت هزار و 880 مرد به مراکز انتقال خون خبر داد و اظهار کرد: بانوان کردستانی بیش از 10 درصد آمار مراجعین به مراکز اهدای خون را به خود اختصاص داده اند که این رقم دو برابر میانگین کشوری مشارکت بانوان در امر اهدای خون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان کدام استان بیشتر از میانگین کشوری خون اهدا می کنند؟

بانوان کدام استان بیشتر از میانگین کشوری خون اهدا می کنند؟