مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:582019-06-26سياسي

ذوالقدر: مشارکت پارلمان ها در امور سیاسی در آسیا را تسهیل کنیم


رییس گروه بین المجالس پارلمانی آسیا با تاکید بر ضرورت تسهیل مشارکت پارلمان ها در امور سیاسی در آسیا گفت که نشست کمیته دائمی امور سیاسی مجمع مجالس آسیایی به تحقق اهداف مد نظر در امور سیاسی برای همگرایی ارزش های مشترک و پیگیری اهداف مشترک در آسیا کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر در نشست افتتاحیه کمیته دائمی امور سیاسی مجمع مجالس آسیایی (APA) که در هتل کوثر اصفهان برگزار شد، گفت: این نشست فرصت دیگری برای ما فراهم آورده تا بار دیگر ایده های جمعی و انرژی خود را صرف معنی بخشیدن به نقش و مشارکت پارلمانها در تسهیل امور سیاسی در آسیا کنیم.

وی افزود: همه شما به خوبی می دانید که اخیراً تغییر و تحولات زیادی در مناطق مختلف آسیا اتفاق افتاده است که طبیعتاً نیازمند محیط سیاست گذاری و قانونگذاری حمایتی است تا دولت ها فعالانه و هدفمند در جهت حل و فصل چالش ها درگیر شده و با تعاملات سازنده، نقش مهمی در تامین صلح، امنیت و توسعه در آسیا ایفا کنند که هدف اصلی مجمع مجالس آسیایی است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: بر همین اساس، مطمئن هستم که مشارکت، پشتیبانی و راهنمایی ارزشمند شما در این نشست، به تقویت گفتگوها، فهم اهمیت بهترین شیوه ها و تجارب و تحقق اهداف مد نظر در امور سیاسی برای همگرایی ارزشهای مشترک و پیگیری اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: مشارکت پارلمان ها در امور سیاسی در آسیا را تسهیل کنیم

ذوالقدر: مشارکت پارلمان ها در امور سیاسی در آسیا را تسهیل کنیم