مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:082019-06-26سياسي

ماجرای پاسخگویی به شبهات یک سلفی در مسجد الحرام توسط یکی از قاریان ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، محمود نوروزی حافظ کل قرآن و یکی از قاریان خوشخوان کشور است و شاید تنها فردی باشد که هم در رشته حفظ و هم در رشته قرائت قرآن موفق به کسب مقام بین المللی شده است.

- کمی بیشتر از خودتان بگویید، تحصیلات شما چه میزان است؟متولد 1372 هستم، دارای مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث و فعلاً در حوزه علمیه تحصیل می کنم، البته شاید در آینده در دانشگاه هم ادامه تحصیل بدهم.

متأهل و دارای یک فرزند به نام زینب .

کسب مقام های متعدد در مسابقات بین المللیشما هم در رشته قرائت و هم در رشته حفظ کل قرآن صاحب مقام بین المللی هستید کمی از حضورتان در مسابقات بگویید؟مسابقات را از مقطع شکوفه ها آغاز کردم، البته در آن زمان در مسابقات قرائت شرکت می کردم در واقع همان طور که گفتم در ابتدا قاری بودم، اما در ادامه راه به سمت حفظ رفتم.

مسابقات حفظ هم از سال 1389 شرکت کردم و سال 1390 در رشته 20 جزء به مقام اول کشور رسیدم؛ سال 1391 هم به مقام اول تهران دست یافتم و در همین سال به دلیل کسب مقام اول حفظ 20 جزء به اردن اعزام شدم و در آنجا به مقام پنجم رسیدم.

مسابقات تونس هم ظاهراً در دعوت نامه ارسالی از سوی برگزار کنندگان عنوان شده قاری مسلط به حفظ قرآن و به همین دلیل من برای این رقابت ها انتخاب شدم و البته در مسابقات دیدم که رقابت ها فقط در رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پاسخگویی به شبهات یک سلفی در مسجد الحرام توسط یکی از قاریان ایرانی

ماجرای پاسخگویی به شبهات یک سلفی در مسجد الحرام توسط یکی از قاریان ایرانی