مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 02:432019-06-25بين الملل

سلفیِ کمتر، واقعیتِ بیشتر


وزیر آموزش انگلیس هشدار داده است که این روزها جوانان با دیدگاهی اشتباه از موضوعات عادی بزرگ می شوند چرا که بسیاری از موضوعات و مطالبی که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنند، - وزیر آموزش انگلیس با هدف مقابله با محتوای مضر در اینترنت درخواست کرد "سلفیِ کمتر، واقعیتِ بیشتر" وزیر آموزش انگلیس هشدار داده است که این روزها جوانان با دیدگاهی اشتباه از موضوعات "عادی" بزرگ می شوند چرا که بسیاری از موضوعات و مطالبی که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنند، غیرواقعی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دامیان هیندز ، وزیر آموزش انگلیس خواستار انتشار سِلفی های کمتر و واقعیت های بیشتر از کاربران شبکه های اجتماعی شده و نسبت به خشونت ها و زورگویی های آنلاین و فشاری که تصاویر منفی در رسانه های اجتماعی بر سلامت روان افراد وارد می کنند، هشدار داد.

یک گزارش بین المللی منتشر شده در این هفته نشان داد که انگلیس در میان 48 کشورِ مطالعه شده، بیشترین مشکل را از نظر زورگویی های سایبری دارد.

هیندز از شرکت های رسانه های اجتماعی، سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای آنلاین خواسته تا مسوولیت جدی تری را در محافظت از جوانان در برابر زورگویی ها و محتوای مضر در اینترنت بر عهده گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلفیِ کمتر، واقعیتِ بیشتر

سلفیِ کمتر، واقعیتِ بیشتر