مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 19:532019-06-25اقتصادي

میزان و نحوه تسویه مطالبات تأمین اجتماعی از دولت مشخص شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت گفت: مطالبه سازمان از دولت باید تعیین تکلیف شود.

جنگ و گریزی را در سابقه تاریخی این داستان مشاهده می کنیم که باید میزان واقعی آن مشخص و تعیین تکلیف راه های تسویه این مطالبات .

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت گفت: مطالبه سازمان از دولت باید تعیین تکلیف شود.

جنگ و گریزی را در سابقه تاریخی این داستان مشاهده می کنیم که باید میزان واقعی آن مشخص و تعیین تکلیف راه های تسویه این مطالبات انجام شود که نجات بخش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که در ساختمان مرکزی سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه از مهمترین سازمان های نشان عدالت محوری است گفت: تأمین اجتماعی قشر عظیمی از جامعه متوسط را تحت پوشش خود قرار می دهد وی افزود: وظیفه دارم یاد و خاطره مرحوم نوربخش، مدیرعامل فقید تأمین اجتماعی را گرامی بدارم.

وزیر رفاه با اشاره به اینکه دوره سرپرستی آقای زدا که سال های سال در تأمین اجتماعی منشأ اثر بوده، دوره خوبی بود و باید از ایشان و همراهان و معاونان قدردانی کرد گفت: مسیر انتخاب مدیرعامل این سازمان، مسیری حساس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان و نحوه تسویه مطالبات تأمین اجتماعی از دولت مشخص شود

میزان و نحوه تسویه مطالبات تأمین اجتماعی از دولت مشخص شود