مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 13:232019-06-25اقتصادي

احداث سومین مدرسه اتباع در سمنان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از آغاز عملیات اجرای احداث سومین مدرسه اتباع خارجی با همکاری کمیساریای عالی پناهندگان در سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سعید هژبری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مدرسه 12 کلاسه با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی دولت جمهوری اسلامی و مشارکت 20 میلیارد ریالی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل احداث می شود.

این مدیر مسؤول از عقد تفاهم نامه ای در این ارتباط با کمیساریای عالی پناهندگان در سمنان خبر داد و افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با توجه به کمبود فضای آموزشی در این استان تلاش می کند که در صورت تأمین اعتبارات پیش بینی شده این پروژه آموزشی را در بازه زمانی تعیین شده احداث و تحویل آموزش و پرورش استان دهد.

وی با بیان اینکه پیش از این دو مدرسه ویژه اتباع خارجی در استان سمنان به بهره برداری رسیده افزود: این مدرسه در بافت فرسوده جنوبی مرکز استان ساخته می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه استان سمنان میزبان جمعیت زیادی از اتباع خارجی و از جمله اتباع افغان است گفت: این مدرسه با هدف ایجاد زیرساخت های آموزشی مناسب برای اتباع احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سومین مدرسه اتباع در سمنان

احداث سومین مدرسه اتباع در سمنان