مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 11:582019-06-25اقتصادي

دلالان اجازه کاهش قیمت گوشت را نمی دهند / قیمت منطقی کیلویی 75 هزار تومان


معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام اعلام کرد: زمانی که قیمت گوشت افزایش پیدا می کند، دلالان و واسطه ها به آن دامن می زنند اما اجازه کاهش قیمت این محصول پروتیینی در بازار را نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رضایی امروز در حاشیه نشست نقش تشکل های جهادی در رونق تولید در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: در حال حاضر با افزایش تولید گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار و کاهش قیمت آن ها نسبت به ماه های اخیر و سال گذشته هستیم اما زمانی که قیمت محصولات پروتیینی پایین می آید، دلالان اجازه کاهش بیش تر آن را نمی دهند و وقتی که بالا می رود به آن دامن می زنند.

وی ادامه داد: با توجه به این که قیمت دام زنده، کیلویی حدود 35 هزار تومان است، قیمت منطقی هر کیلوگرم گوشت گوسفندی تازه نباید بیش از 75 هزار تومان باشد و در این زمینه تشکل های تولیدکننده گوشت قرمز و بخش خصوصی می تواند ایفای نقش مناسبی کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام درباره تولید بازار گوشت اظهار کرد: ماهانه بیش از 225 هزار تن گوشت مرغ در کشور تولید می شود که حداکثر 200 هزار تن آن برای نیاز داخلی مصرف می شود و در همین راستا، اجازه صادرات گوشت مرغ را البته به شکل محدود و کنترل شده داده ایم و امیدواریم روند تعادل قیمت در محصولات پروتیینی مانند گوشت قرمز و گوشت مرغ ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان اجازه کاهش قیمت گوشت را نمی دهند / قیمت منطقی کیلویی 75 هزار تومان

دلالان اجازه کاهش قیمت گوشت را نمی دهند / قیمت منطقی کیلویی 75 هزار تومان