مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 11:532019-06-25سياسي

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت حادثه تروریستی هفت تیر


مجمع جهانی صلح اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سالروز هفت تیر، این روز را از وقایع معنادار و ماندگاری دانست که همواره می تواند رسوایی مدعیان حقوق بشر و تهی بودن شعار گروه ها و دولت های وابسته به نظام سلطه در مبارزه دروغین با تروریسم را در معرض دید جهانیان قرار دهد.

- مجمع جهانی صلح اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سالروز هفت تیر، این روز را از وقایع "معنادار و ماندگاری" دانست که "همواره می تواند رسوایی مدعیان حقوق بشر و تهی بودن شعار گروه ها و دولت های وابسته به نظام سلطه در مبارزه دروغین با تروریسم را در معرض دید جهانیان قرار دهد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به شرح زیر است: در هفتم تیر ماه 1360 ایران شاهد فاجعه هولناک و غم انگیز شهادت جمعی از دولتمردان و نخبگان انقلابی خود بود که توسط گروه های تروریستی و حامیان آنها صورت گرفت.

تردیدی نیست که قدرت های زورگو و سلطه گر دست یابی به اهداف و امیال استکباری خود را در هر شکلی و حتی در سایه حمایت از اعمال مجرمانه و جنایت آمیز جستجو می کنند.

رد پای آنها در جای جای عالم و در مهندسی و ارتکاب حوادث و جنایت مختلفی علیه بشریت و ملت های آزاده و حق طلب بر جای مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت حادثه تروریستی هفت تیر

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت حادثه تروریستی هفت تیر