مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 11:482019-06-25اقتصادي

توجه ویژه وزارت نیرو به احیای قنات / مشکلات مردم حل می شود


وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که باید احیای قنوات در دستور کار قرار گیرد که البته برخلاف گذشته مورد توجه وزارت نیرو قرار گرفته است و از سویی دیگر نیز باید مشکلات مردم در بخش کشاورزی را حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود حجتی امروز در نشست نقش تشکل های جهادی در رونق تولید در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: باید به درد و دل مردم گوش کنیم و برای حل مشکلات آن ها در گوشه و کنار کشور تلاش کنیم که البته مسئولان همواره به فکر حل مشکلات مردم بوده و هستند.

وی افزود: امروز دولت توجه ویژه ای به حوزه آبخیزداری دارد و خیرین در این بخش فعالیت مناسبی دارند و دولت نیز تسهیلاتی در این زمینه اختصاص داده است.

از سویی دیگر نیز شاهد مشارکت بهره برداران و روستاییان در این حوزه هستیم و مجمع خیرین آب که تشکیل شده، می تواند به ویژه در زمینه قنات پشتیبانی های مناسبی داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در دهه های اخیر مسأله ی قنات مورد بی مهری قرار گرفته اما مسئولان وزارت نیرو برخلاف دهه های گذشته اعلام کردند که آنچه باعث تعادل بخشی و پایداری محیط زیست می شود، احیای قنوات در کشور بوده که نشان دهنده توجه آن ها به این موضوع است.

حجتی اظهار کرد: در زمینه صندوق های خرد زنان روستایی نیز شاهد عملکرد مناسبی در استان های مختلف به ویژه خوزستان بوده ایم که باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه وزارت نیرو به احیای قنات / مشکلات مردم حل می شود

توجه ویژه وزارت نیرو به احیای قنات / مشکلات مردم حل می شود