مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 11:482019-06-25بين الملل

پهپاد جاسوسی آمریکایی 7 کیلومتر درون آب های سرزمینی ایران بود


رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح اعلام کرد که پهپاد جاسوسی آمریکایی که توسط نیروهای نظامی کشور مورد هدف قرار گرفته و سقوط کرد به طور قطعی در آب های سرزمینی ایران بوده است و چهار مایل یا هفت کیلومتر داخل آب های سرزمینی کشور قرار داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرتیپ دوم مجید فخری در حاشیه مراسم روز جهانی دریانوردی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این که آیا پهپاد جاسوسی آمریکایی که توسط نیروهای نظامی ایران مورد هدف و سقوط قرار گرفت در آب های سرزمینی کشور بوده است یا خیر، اعلام کرد: در مورد پهپاد جاسوسی آمریکایی که در خلیج فارس سقوط کرد اقدامات اولیه و موقعیت سقوط توسط یگان های دریایی به طور کامل مشخص شد و باید اعلام کرد که این پهپاد به طور قطعی در آب های سرزمینی ایران بوده و چهار مایل یا هفت کیلومتر درون آب های سرزمینی ایران قرار داشته و موقعیت آن کاملاً واضح است.

وی با اشاره به این که موقعیت پروازی پهپاد جاسوسی آمریکایی پس از این که مورد هدف قرار گرفت مقداری انحراف داشته در نتیجه به طور قطعی در آب های سرزمینی ایران وجود داشته و تلاش استکبار جهانی برای مبرا شدن از این واقعیت بی نتیجه است.

رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با اشاره به این که آمریکا تنها کشوری است که قائل به آب های سرزمینی دیگر کشورهای دنیا نیست، گفت: این در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد جاسوسی آمریکایی 7 کیلومتر درون آب های سرزمینی ایران بود

پهپاد جاسوسی آمریکایی 7 کیلومتر درون آب های سرزمینی ایران بود