مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 10:482019-06-25اقتصادي

گرانفروشی و تقلب یک نشان تجاری پوشاک خارجی


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد این سازمان با یک نشان تجاری پوشاک خارجی خبر داد و گفت: این نشان تجاری با وجود اعلام تخفیف 57 درصدی باز هم مرتکب گرانفروشی و تقلب شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدیاسر رایگانی در گفت وگو با صداوسیما، اظهار کرد: 2 هفته پیش به نشان های تجاری پوشاک که در داخل کشور به عنوان نماینده پوشاک خارجی به ویژه ترکیه ای حضور دارند تذکر داده شد و به صورت سرزده در بازار یکی از این برندها در گشت تعزیرات حضور پیدا کردیم.

وی گفت: در این فروشگاه پوشاکی که 115 هزار تومان خرید کرده بودند با محاسبه 20 درصد سود و 9 درصد مالیات ارزش بر افزوده باید حدود 150 هزار و 800 تومان به فروش می رساندند، اما با وجود برچسب 57 درصدی تخفیف این کالا به قیمت 160 هزار تومان به فروش می رسید که تبلیغ خلاف واقع و گرانفروشی است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: تخلف دیگر این نشان پوشاک خارجی این بود که هم پارچه و هم دوخت، ایرانی بود، اما برچسب ترکیه ای زده بودند و این هم به عنوان تقلب در کسب محسوب می شود.

رایگانی گفت: هرچند مسئولان این فروشگاه ادعا می کنند که باید 20 درصد از تولیدات شان را در داخل تولید کنند، اما باید تفاوت قیمتش به عنوان تولید داخلی مشخص باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی و تقلب یک نشان تجاری پوشاک خارجی

گرانفروشی و تقلب یک نشان تجاری پوشاک خارجی