مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 09:532019-06-25اقتصادي

سهم بانک های دولتی و خصوصی در جبران خسارتهای سیل


17 بانک دولتی و خصوصی برای پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده با سازمان برنامه و بودجه تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

ارزش کلی تفاهم نامه های مشترک امضا شده با بانکها در مجموع 3000 میلیارد تومان است که از این مبلغ 1800 میلیارد تومان توسط بانک های دولتی .

- 17 بانک دولتی و خصوصی برای پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده با سازمان برنامه و بودجه تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

ارزش کلی تفاهم نامه های مشترک امضا شده با بانکها در مجموع 3000 میلیارد تومان است که از این مبلغ 1800 میلیارد تومان توسط بانک های دولتی و 1200 میلیارد تومان توسط بانک های خصوصی تأمین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم امضای تفاهم نامه تأمین 3000 میلیارد تومان منابع مالی بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سیل فروردین ماه 1398 با استفاده از منابع داخلی بانک ها، روز دوشنبه با حضور محمد باقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه و مدیران عامل 17 بانک دولتی و خصوصی در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

براساس برآورد قرارگاه سازندگی و بازسازی مناطق سیل زده بالغ بر 38 هزار میلیارد تومان به ابنیه ، زیرساخت ها و اموال مردم در این سیل فراگیر و ویرانگر خسارت وارد شد و برای تأمین منابع لازم به منظور جبران خسارت های وارد شده، تقسیم کار ملی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بانک های دولتی و خصوصی در جبران خسارتهای سیل

سهم بانک های دولتی و خصوصی در جبران خسارتهای سیل