مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 18:182019-06-24دانش

مقاله دانشجوی دانشگاه شریف در کنفرانس STOC ارائه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شریف، برای اولین بار مقاله ای از ایران توسط مهدی صفرنژاد بروجنی، دانشجوی دکتری دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در پنجاه و یکمین دوره از کنفرانس ACM Symposium on Theory of Computing به عنوان یکی از .

- مقاله دانشجوی دکتری دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف، در کنفرانس بین المللی STOC ، به عنوان یکی از مهم ترین رویداد های علوم نظری کامپیوتر، ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شریف، برای اولین بار مقاله ای از ایران توسط مهدی صفرنژاد بروجنی، دانشجوی دکتری دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در پنجاه و یکمین دوره از کنفرانس ACM Symposium on Theory of Computing به عنوان یکی از مهم ترین رویداد های علوم نظری کامپیوتر دنیا ارائه خواهد شد.

مهدی صفرنژاد بروجنی دانشجوی دکتری دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف مقاله خود را با عنوان حل بهینه تقریبی فاصله ویرایش درختی در زمان مربعی در پنجاه و یکمین دوره از کنفرانس ACM Symposium on Theory of Computing که در کشور آمریکا برگزار می شود، ارائه خواهد کرد.

مقاله پذیرفته شده توسط مهدی صفرنژاد به عنوان بخشی از موضوع پایان نامه دکتری وی به راهنمایی دکتر محمد قدسی نگارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله دانشجوی دانشگاه شریف در کنفرانس STOC ارائه می شود

مقاله دانشجوی دانشگاه شریف در کنفرانس STOC ارائه می شود