مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 15:232019-06-24سياسي

رحمانی فضلی: بهترین تصمیم در شرایط فعلی کشور واگذاری اختیارات به استان ها است


وزیر کشور با تاکید براین که واگذاری اختیارات در حوزه های مختلف به استانداری ها بهترین تصمیم در شرایط کنونی کشور است، گفت: درخواستم از مجلس آن است که شاخص هایی برای تعیین رده های مدیریتی کشور تعیین کنند تا به صورت کلان ناظر بر عزل و نصب ها باشد تا دخالت در این حوزه به حداقل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه علنی نوبت عصر امروز دوشنبه در پاسخ به سوال شکری نماینده تالش درباره علت عدم رعایت قوانین در انتصاب مسئولان و مدیران وزارت کشور گفت: تلاش من در وزارت کشور این بود که انتصابات و تعیین مدیران بر اساس دستورالعمل های مشخص و با شاخصه های معین انجام شود و عزل و نصب ها و جابجایی ها هم متناسب با آن باشد چون در این شرایط تکلیف همه معلوم شود البته گاهی شرایط به گونه ای پیش می رود که مداخلات زیاد و ناهماهنگی ها فراوان می شود.

وی افزود: یکی از محورهای برنامه بنده از دولت یازدهم تاکنون این بود که عزل و نصب مدیران در وزارت کشور متناسب با شایستگی و شاخص های مشخص باشد به همین دلیل دستورالعملی در شورای عالی اداری تشکیل شد تا تمامی عزل و نصب ها در چارچوب این دستورالعمل صورت گیرد.

البته گاهی برخی ناهماهنگی ها و نارضایتی ها هم پیش می آید، بنده خود را موظف می دانم که در این راه از قوانین بالا دستی همچون سیاست های کلی ابلاغی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی فضلی: بهترین تصمیم در شرایط فعلی کشور واگذاری اختیارات به استان ها است

رحمانی فضلی: بهترین تصمیم در شرایط فعلی کشور واگذاری اختیارات به استان ها است