مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:332019-06-24سياسي

نیروی انتظامی لبه تماس حکومت با مردم است


ستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با یادآوری اینکه انقلاب های بزرگ با آرمان های جهانی همواره دشمنان جهانی دارند، تصریح کرد: امروز ضمن حفظ اقتدار بایستی با هوشمندی کامل در برابر دشمنان عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ششمین نشست تخصصی نهضت خاطره گویی دفاع مقدس با اشاره به میزبانی این نشست توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در کشور عظیم ایران ناجا دارای ماموریت های متنوع و گسترده فراوانی است ،حفظ امنیت شهرها تا امنیت مرزها و امنیت حقوق افراد به عهده نیروی انتظامی است و در این ماموریت بایستی جان و مال مردم دارای امنیت باشد.

وی افزود:کشور ما دارای 8 هزار کیلومتر مرز شامل مرزهای خشکی و دریایی است و برقراری امنیت مرزها با وجود نا امنی در کشورهای اطراف واقعا کار مشکلی است .

وی با اشاره به بیشترین تماس نیروی انتظامی با مردم گفت: نیروی انتظامی لبه تماس حکومت با مردم است.

سرلشکر صفوی با اشاره به شروع کار نهضت خاطره گویی دفاع مقدس و سابقه آن گفت : تقریبا 46 میلیون نفر جمعیت کشور زیر 40 سال است ، حدود سه سال پیش در شرفیابی که خدمت مقام معظم رهبری داشتم ایشان علاوه بر وظایف دستیاری و مشاورت عالی ،ماموریت جدیدی را به بنده ابلاغ کردند و آن ماموریت بیان مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی لبه تماس حکومت با مردم است

نیروی انتظامی لبه تماس حکومت با مردم است