مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:232019-06-24دانش

بودجه اختصاصی وزارت علوم به دروس عملی ناچیز است/آغاز‬ طرح آمایش رشته ها


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ضمن تشریح مهمترین برنامه ها و اقدامات این معاونت،از آغاز‬ طرح آمایش رشته های این دانشگاه خبرداد.

- بودجه اختصاصی وزارت علوم به دروس عملی ناچیز است/آغاز‬ طرح آمایش رشته ها معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ضمن تشریح مهمترین برنامه ها و اقدامات این معاونت،از آغاز‬ طرح آمایش رشته های این دانشگاه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا کلباسی با اشاره به مهمترین برنامه های معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: از مهمترین نکاتی که مورد توجه قرار دادیم این بود که احساس کردیم اجرای واحدهای علمی و آزمایشگاهی در دانشکده ها کم رنگ شده است و یکی از علل کم تجربگی فارغ التحصیلان، کم توجهی به دروس عملی است.

ما مبانی این موضوع را بررسی کردیم و متوجه شدیم موانع قانونی و اداری در این مسیر وجود دارد؛ از جمله موانع ضریب حق التدریس دروس عملی است که کمتر از دروس نظری می باشد و ما در حال اصلاح آن از مسیرهای قانونی هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: بودجه ای که وزارت علوم به دروس عملی اختصاص می دهد ناچیز است و ما به دنبال اعتبار خاص و ویژه ای برای این امر بودیم که خوشبختانه از سوی هیأت رییسه دانشگاه مورد موافقت قرار گرفت و اعتبار نسبتاً خوبی برای آن در سال 1398 پیش بینی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه اختصاصی وزارت علوم به دروس عملی ناچیز است/آغاز‬ طرح آمایش رشته ها

بودجه اختصاصی وزارت علوم به دروس عملی ناچیز است/آغاز‬ طرح آمایش رشته ها