مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:132019-06-24سياسي

ابتکار در دیدار با رییسی چه گفت؟


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با ریاست قوه قضاییه ضمن تشکر از آن مقام به خاطر توجه به ضرورت نهایی شدن لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت، - تاکید کرد جامعه زنان انتظار دارد این لایحه که جوانب مختلف در آن دیده شده، دیگر معطل نماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار با تاکید بر همکاری معاونت حقوقی قوه قضاییه در موضوع لایحه تامین امنیت زنان گفت: در جامعه ما به اندازه برخی جوامع، خشونت علیه زنان گسترده نیست؛ اما با توجه به مبانی دینی ما حتی یک مورد هم زیاد است.

ابتکار با اشاره به سیاست انتصاب زنان به 30 درصد از پست های مدیریتی در قوه مجریه و نگاه مثبت آیت الله رییسی به حضور زنان در مسئولیت های قضایی گفت: در قوه قضاییه با توجه به ظرفیت سازی خوبی که صورت گرفته و شایستگی های بانوان شاغل در این دستگاه زمینه برای ایفای مسئولیت های قضایی از سوی بانوان فراوان است و پیشنهاد می کنم سیاست های مشابهی در این قوه دنبال شود.

وی افزود: در توجه به حقوق زنان در دادگاه ها به جای مشاوران خانواده می توان از مستشاران زن که در مقام قاضی هستند استفاده شود.

ابتکار همچنین گزارشی از همکاری های دولت و قوه قضاییه در حوزه زنان و خانواده ارائه و در آن به مواردی از جمله تعیین شاخص های عدالت جنسیتی اشاره کرد و گفت: شاخص ها در جلساتی با حضور نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار در دیدار با رییسی چه گفت؟

ابتکار در دیدار با رییسی چه گفت؟