مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:082019-06-24سياسي

از موازی کار در امور مساجد جلوگیری کنید


نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار احیای پخش اذان سه وقت از مساجد گیلان شد و گفت: هیچ عذری مبنی بر پخش نشدن اذان از مساجد استان پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در سومین جلسه ستاد رسیدگی به امور مساجد گیلان با تاکید بر حفظ شئون روحانیت در مساجد اظهار کرد: دشمنان به دنبال تخریب روحانیت هستند و حفظ هویت رفتاری امامان جماعت مساجد بسیار مهم و اثرگذار است.

وی، در کنار هم بودن متولیان را سبب خنثی شدن بسیاری از تهدیدهای بیرونی عنوان کرد و افزود: تلاش ها بر این باشد هیچ مسجدی در گیلان به ویژه شهرها بسته نباشد و باز بودن مساجد را به روستاها بکشانید.

امام جمعه رشت با تاکید بر فعال سازی ائمه جماعت مساجد در امور فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: می طلبد ستادهای موازی در امور مساجد گیلان تجمیع شوند البته وجود نهادهای مختلف بد نیست اما از موازی کار در امور مساجد جلوگیری کنید.

فلاحتی، خواستار احیای پخش اذان 3 وقت از مساجد گیلان شد و تصریح کرد: هیچ عذری مبنی بر پخش نشدن اذان از مساجد استان پذیرفتنی نیست اما اذان صبح با صدای آهسته، اذان ظهر نیمه آهسته و اذان مغرب بلند پخش شود.

وی با بیان اینکه ائمه جماعت مساجد را موروثی نکنید، خاطرنشان کرد: امام جماعت مساجد موروثی نیست ضمن اینکه امامان جماعت فعال را شناسایی کنید و سالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موازی کار در امور مساجد جلوگیری کنید

از موازی کار در امور مساجد جلوگیری کنید