مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 10:512019-06-24دانش

راهکاری نوین جهت تعیین دقیق شرایط انبارداری، حمل صحیح کالا و مواد ارائه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محققان برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از فناوری میکروالکترومکانیک MEMS برچسب هایی را برای اثبات کنترل شرایط انبارداری، - دانشگاه صنعتی امیر کبیر با استفاده از فناوری میکروالکترومکانیک MEMS برچسب هایی را برای اثبات کنترل شرایط انبارداری، کارکرد، حمل کالا و محصولات ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محققان برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از فناوری میکروالکترومکانیک MEMS برچسب هایی را برای اثبات کنترل شرایط انبارداری، کارکرد، حمل کالا و محصولات عرضه کردند.

فرشاد برازنده مجری طرح با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و کنترل دقیق تولیدات داخلی و واردات کالا در شرایط تحریمی کشور، گفت: امروزه حجم بزرگی از کالا های وارداتی و یا تولید شده قبل از اینکه به دست صنعتگر و یا مصرف کننده برسد، به دلیل شرایط غلط انبارداری و حمل فاسد شده و یا قابل استفاده نیستند ضمن آنکه مشاهده می شود تعداد زیادی از قطعات قبل از آنکه عمر کاری خود را پشت سر گذاشته باشند، تعویض می شوند.

وی با بیان اینکه در برخی موارد عدم اطلاع از شرایط کارکرد، باعث استفاده بیش از از اندازه از کالا و آسیب زدن به ماشین آلات می شود، تصریح کرد: این امر باعث شده کیفیت محصولات ساخته شده از این نوع کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری نوین جهت تعیین دقیق شرایط انبارداری، حمل صحیح کالا و مواد ارائه شد

راهکاری نوین جهت تعیین دقیق شرایط انبارداری، حمل صحیح کالا و مواد ارائه شد