مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 18:402019-06-20سياسي

پرونده مدیرکل سابق میراث فرهنگی هرمزگان در حال رسیدگی است


رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه در مبارزه با فساد عزم جدی و فوری داریم، گفت: پرونده مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صالحی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر آخرین وضعیت پرونده تخلفات مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، اظهار کرد: پرونده مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در حال رسیدگی است؛ متهمین اکنون با تأمین قرار وثیقه قانونی آزاد هستند و پرونده در شعبه پنج بازپرسی در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: با توجه به پیچیدگی ها و حجمی که این پرونده داشته موضوع در حال کارشناسی است، کارشناسان تقاضای مهلت کرده بودند سعی ما بر این است که این پرونده نیز در اسرع وقت رسیدگی شود.

صالحی با اشاره به تشکیل دبیرخانه رسیدگی به پرونده های مهم در دادگستری هرمزگان به عنوان یکی از شاخص ترین برنامه های دادگستری هرمزگان، افزود: پرونده های مهم در این دبیرخانه با قاطعیت تمام رسیدگی و به نتیجه خواهد رسید.

وی از کاهش نرخ وقوع جرم در هشت عنوان در استان هرمزگان خبر داد و بیان کرد: کسب مقام سوم کشوری در توسعه ثبت قراردادهای پیش فروش ساختمان در دفاتر اسناد رسمی، کاهش هزار و 106 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مدیرکل سابق میراث فرهنگی هرمزگان در حال رسیدگی است

پرونده مدیرکل سابق میراث فرهنگی هرمزگان در حال رسیدگی است