مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 17:302019-06-20بين الملل

ظریف: کشور پس از برجام با جهش گردشگر مواجه شد


وزیر امور خارجه کشور با بیان اینکه کشور بعد از برجام با جهش گردشگر مواجه شد، گفت: برای جلوگیری از شیطنت آمریکا جهت عدم ورود به کشور، وزارت خارجه اقدام به ویزای الکترونیکی برای گردشگران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف در بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وزارت خارجه وظیفه تصدی گری در گردشگری ندارد، اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری یک فرصت برای آشنا کردن مردم ایران با فرهنگ و آداب مختلف شهرها و استان های کشور است.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی گردشگری کارکردهای مختلفی همچون معرفی ایرانگردی و استفاده از امکانات و ظرفیت های کشور دارد و در کنار آن نشان دهنده فرهنگ کهن مردم کشور ما به همه جهان است.

وی ادامه داد: شهری همچون اصفهان یکی از شهرهای تمدنی کشور است و نشان دهنده عمق تاریخی جمهوری اسلامی ایران است، این شهر برای کشور ارزش اقتصادی دارد و با جذب گردشگر در کشور می تواند جهش عمده ای در گردشگری داشته باشد.

وزیر امور خارجه کشور تصریح کرد: این وزارتخانه بخشی را برای تشویق گردشگری ایجاد کرده، که این امر همزمان می تواند یک ارزش راهبردی برای کشور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: کشور پس از برجام با جهش گردشگر مواجه شد

ظریف: کشور پس از برجام با جهش گردشگر مواجه شد