مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 10:452019-06-20سياسي

رییس مرکز حراست وزارت کشور: تداوم نظام و انقلاب نتیجه همدلی ملت با دولت است


مسئولان ایران اسلامی همواره در کنار ملت بوده اند و یکی از برکات این همراهی، تداوم نظام و انقلاب است که پس از گذشت چهار دهه همچنان با استقامت در برابر فتنه دشمنان ایستادگی کرده است.

- رییس مرکز حراست وزارت کشور: تداوم نظام و انقلاب نتیجه همدلی ملت با دولت است رییس مرکز حراست وزارت کشور گفت: مسئولان ایران اسلامی همواره در کنار ملت بوده اند و یکی از برکات این همراهی، تداوم نظام و انقلاب است که پس از گذشت چهار دهه همچنان با استقامت در برابر فتنه دشمنان ایستادگی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ابراهیم شوشتری در جلسه شورای اداری تایباد، اظهار کرد: دشمن با جدیت کامل توطئه های جدیدی را برای ایجاد نابسامانی و نارضایتی ملت ایران برنامه ریزی می کند و در این میان همه دولتمردان وظیفه دارند قدردان همدلی و یکدلی مردم باشند تا فتنه ها خنثی شود.

وی با اشاره به مهمترین اهداف دشمنان برای کشور ایران افزود: سعی مخالفان نظام در این است که ملت ایران را تحت فشار قرار دهند و با وجود تحریم های اجباری یکبار دیگر دولتمردان ایرانی را به پای میز مذاکره بیاورند.

شوشتری بیان کرد: آمریکا سعی دارد دولت و ملت ایران را خوار و ذلیل کند، لذا خود و دست نشانده هایش از هر اهرمی برای فشار و ضربه زدن به ایران اسلامی کوتاهی و دریغ نمی کنند و همچنان در حال پیگیری اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز حراست وزارت کشور: تداوم نظام و انقلاب نتیجه همدلی ملت با دولت است

رییس مرکز حراست وزارت کشور: تداوم نظام و انقلاب نتیجه همدلی ملت با دولت است