مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 01:452019-06-19سياسي

رونمایی از پرتره سردار شهید «علی غیوری زاده» در سی ویکمین سالگرد شهادتش


در مراسمی با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از پرتره سردار شهید «علی غیوری زاده» اثر استاد صادق اکبری با عنوان میهمان حسین (ع) رونمایی شد.

- رونمایی از پرتره سردار شهید علی غیوری زاده در سی ویکمین سالگرد شهادتش در مراسمی با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از پرتره سردار شهید علی غیوری زاده اثر استاد صادق اکبری با عنوان میهمان حسین (ع) رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جمال شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، در در این مراسم، با بیان اینکه غیوری زاده تا آخرین نفس در مهران از کیان اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرد و به قول شهید که گفته بود تا من زنده ام اجازه عبور یک تانک بعثی را نمی دهم و باید گفت که شهید غیوری زاده کابوس نیروهای عراقی در خط مقدم مهران بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهید غیوری زاده با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) باروحیه دلاوری که داشت از یک فرد ساده از عشایر غیور استان به یک فرمانده دلیر در خط مقدم تبدیل شد که دشمنان بعثی از نام این شهید بزرگ ترس و واهمه ای عجیب داشتند.

وی یادآور شد: شهید علی غیوری زاده، به تنهایی یک لشکر در مقابل دشمن بود و آرامش خاطر فرماندهان را فراهم می کرد و امروز نیز لازم است که با ابزار و ظرفیت هنر، یاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پرتره سردار شهید «علی غیوری زاده» در سی ویکمین سالگرد شهادتش

رونمایی از پرتره سردار شهید «علی غیوری زاده» در سی ویکمین سالگرد شهادتش