مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 22:252019-06-19دانش

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و ISC


با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی تهران و رییس مرکز منطقه ای علوم و فناوری و مرکز ISC تفاهمنامه همکاری امضا و مبادله شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه چهارشنبه 29 خرداد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز منطقه ای علوم و فناوری و مرکز ISC در شیراز، تفاهم نامه همکاری با هدف رتبه بندی واحدهای دانشگاه آزاد امضا و مبادله شد.

بر اساس این تفاهم نامه، رتبه بندی شاخص های علمی و همچنین ثبت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی و کیفی سازی آنها را عهده دار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در مراسم امضا و مبادله این تفاهم نامه، گفت: پایگاه استنادی گرچه در شیراز و استان فارس واقع شده اما خدماتش در دیگر استان های کشور نیز دنبال می شود.

دکتر محمدجواد دهقانی ضمن یادآوری اینکه کد شناسایی مقالات به زودی برای نشریات بومی صادر می شود، به فعالیت ها و اقدامات بین المللی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و مرکز منطقه ای علوم و فناوری اشاره و اضافه کرد: داده های مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در اختیار دانشگاه هایی قرار خواهد گرفت که دارای کرسی زبان و ادبیات فارسی بوده و می توانند به آن دسترسی رایگان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و ISC

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و ISC