مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 16:402019-06-19اقتصادي

سیب زمینی صادر نمی شود/ پیگیر هستم قیمت آن تعدیل شود


نوسانات قیمت محصولات کشاورزی در بازار داخلی را می توان با وضع و تغییر عوارض صادرات محصول کنترل کرد، به جای اینکه به یکباره صادرات یک محصول ممنوع و چندی دیگر بدون هیچ محدودیتی از سر گرفته شود.

- وزیر جهاد کشاورزی گفت: نوسانات قیمت محصولات کشاورزی در بازار داخلی را می توان با وضع و تغییر عوارض صادرات محصول کنترل کرد، به جای اینکه به یکباره صادرات یک محصول ممنوع و چندی دیگر بدون هیچ محدودیتی از سر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولیت قیمت گذاری محصولات کشاورزی با وزارت صنعت، معدن و تجارت است، اظهار کرد: این روزها سیب زمینی صادر نمی شود، اما پیگیر آن هستم که با تولید و رساندن آن به بازار، قیمت آن تعدیل شود.

وی درباره افزایش قیمت محصولات لبنی نیز، اظهار کرد: تولید لبنیات افزایش پیدا کرده و قیمت آن را هم سازمان حمایت برآورد کرده است، شیر را دامداران با قیمت مصوب عرضه می کنند، اما تا رسیدن به بازار باید نظارت بیشتری صورت گیرد تا قیمت آن به صورت غیرمتعارف افزایش نیابد.

حجتی افزود: هزینه تولید دامداران با توجه به شرایط اقتصادی بالا رفته است، نباید انتظار داشت که دامدار محصولش را زیر قیمت تمام شده ارائه کند که به این ترتیب تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیب زمینی صادر نمی شود/ پیگیر هستم قیمت آن تعدیل شود

سیب زمینی صادر نمی شود/ پیگیر هستم قیمت آن تعدیل شود