مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 15:402019-06-19اقتصادي

خدمات حسابداری و حسابرسی شرکت اقتصاد قرن


انجام خدمات تخصصی حسابداری و حسابرسی به شرکت ها و موسسات صنعتی، بازرگانی، پیمانکاری و موسسات تجاری و غیرتجاری توسط شرکت اقتصاد قرن صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اقتصاد قرن، حسابداری و حسابرسی به عنوان یکی از خدمات با تقاضای بسیار زیاد در عصر حاضر، به منظور ساماندهی و رسیدگی به صورت های مالی کسب و کارهای مختلف، بررسی عملکرد مالی آنها و ارائه گزارشات لازم انجام می شود.

مهم ترین دلیل چنین عملیاتی این است که میزان خطا و اشتباهات به حداقل برسد، مدارک و اسناد بررسی شود و هیچ گونه نقصی در آنها وجود نداشته باشد؛ در واقع کاهش مغایرت ها هدف اصلی انجام خدمات حسابرسی صورت های مالی و خدمات حسابداری جهت تهیه گزارشات مالی است که در نهایت از ایجاد هزینه های گزاف و پرداخت جریمه و همچنین هدر رفتن منابع جلوگیری خواهد شد.

انجام خدمات حسابرسی و حسابداری شرکت ها یک شخص به عنوان حسابدار یا حسابرس، معمولاً توانایی اخذ و ارائه پروژه های بسیاری را دارد؛ چرا که دایره ی فعالیت کسب و کارهای مختلف در قالب شرکت و آنچه که مورد نیاز آنها می باشد، بسیار گسترده است.

زمانی که یک پروژه جدید را می پذیریم، مطابق با برنامه ای از پیش تعیین شده به صورت کاملاً منظم و مرحله ای به بررسی اسناد و مدارک موجود در زمینه مالی و مالیاتی آن کسب و کار خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات حسابداری و حسابرسی شرکت اقتصاد قرن

خدمات حسابداری و حسابرسی شرکت اقتصاد قرن