مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 14:102019-06-19حوادث

زنده گیری 348 مار از ابتدای سال جاری تاکنون در شهر کرمان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 348 مورد زنده گیری انواع مار طی سه ماه ابتدای سال جاری در شهر کرمان خبر داد.

- علی عسکری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سه ماه ابتدای سال جاری 348 مورد زنده گیری انواع مارها در منازل شهروندان و محیط شهری توسط آتش نشانان شهر کرمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع لازم است شهروندان در خصوص نحوه محافظت از خود در برابر مارها و همچنین اقدامات اولیه در مقابل مار گزیدگی را بدانند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با تاکید بر لزوم آشنایی شهروندان با انواع مارها و در ادامه به تشریح مشخصه های مار سمی پرداخت و عنوان کرد: مارهای سمی دارای سر مثلثی بزرگتر از عرض بدن، مردمک چشم بیضی شکل و فرو رفتگی در بین دو چشم هستند و در مارهای سمی دندان های نیش از سایر دندان ها بزرگتر و به خوبی قابل تشخیص است؛ همچنین مارهای سمی داری دم کوتاه و معمولا پوستی رنگین و پر از خط و خال هستند.

وی به از مشخصه های مار غیر سمی و نیمه سمی سخن به میان آورد و بیان کرد: مارهای غیر سمی داری سر گرد یا بیضی هستند و از قسمت میانی بدن تا دم باریک می شوند و مارهای نیمه سمی همه مشخصات مارهای غیر سمی را دارا می باشند و تنها تفاوت آنها با مار غیر سمی دم متوسط شان است که کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری 348 مار از ابتدای سال جاری تاکنون در شهر کرمان

زنده گیری 348 مار از ابتدای سال جاری تاکنون در شهر کرمان