مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 11:252019-06-19ورزشي

اردبیل بی نظیرترین چینش تراکمی آب های گرم دنیا را دارد


عضو هیئت علمی دانشکده گردشگری دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه اردبیل یکی از بی نظیرترین چینش تراکمی آب های گرم معدنی دنیا را دارد، - گفت: امروز همه ملل جهان تلاش می کنند تا در صنعت گردشگری و درآمد حاصل از آن نقش بی بدیلی را بازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی راهنمایی در افتتاح نمایشگاه گردشگری سلامت اکو در اردبیل اظهار کرد: در قرن حاضر بیشترین اوقات فراغت در بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و طبیعت گردی صرف می شود به طوری که همه ملل جهان تلاش می کنند تا در صنعت گردشگری و درآمد حاصل از آن نقش بی بدیلی را بازی کنند.

وی به جغرافیای پیچیده استان اردبیل به رغم ظاهر ساده و تولیدات متنوع اشاره و خاطرنشان کرد: اردبیل با داشتن 30 دهنه آبگرم معدنی که 24 مورد از آنها در جوار کوه سبلان قرار دارد از بی نظیرترین چینش تراکمی آب های گرم در دنیا بهره مند است به طوری که در هیچ نقطه از دنیا به مانند سرعین ورزش زمستانی به ویژه اسکی همراه با استخرها و آب های گرم معدنی عجین نشده است.

عضو هیئت علمی دانشکده گردشگری دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: ما از این بستر بی نظیر می توانیم در جذب گردشگران استفاده کنیم چرا که در یک موقعیت مشابه در سوییس در نزدیکی پیست اسکی استخرهای سرپوشیده و روبازی وجود دارد که البته آب آنها با گاز طبیعی گرم می شود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل بی نظیرترین چینش تراکمی آب های گرم دنیا را دارد

اردبیل بی نظیرترین چینش تراکمی آب های گرم دنیا را دارد