مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 11:052019-06-19سياسي

استفاده از تمام ظرفیت ها برای مبارزه با قاچاق کالا


با توجه به شرایط ویژه کشور که در جنگ اقتصادی قرار داریم، باید از همه ظرفیت ها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده شود.

- وزیر دادگستری گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور که در جنگ اقتصادی قرار داریم، باید از همه ظرفیت ها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد و دیدار با مدیران و کارکنان این اداره کل اظهار کرد: فلسفه وجود انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در تمام تصمیمات قضایی، رضایت خداوند متعال و کرامت مردم را مدنظر قرار دهیم.

وزیر دادگستری افزود: دولت بر حفظ حرمت مردم تاکید فراوان دارد و در حال حاضر مردم نیازمند احترام و توجه از سوی مسئولان هستند.

آوایی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید تحرک خوبی برای خدمت صادقانه به مردم داشته باشد، انجام وظیفه در این سازمان را یک رسالت و نعمت بزرگ دانست.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور که در جنگ اقتصادی قرار داریم برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از همه ظرفیت ها استفاده شود، تصریح کرد: با وجود قاچاق، تولید ملی ما دچار آسیب می شود و وظیفه همه ما گرفتن تصمیماتی درست و منصفانه برای مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت ها برای مبارزه با قاچاق کالا

استفاده از تمام ظرفیت ها برای مبارزه با قاچاق کالا