مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 10:302019-06-19اقتصادي

تحریم های یکجانبه معیشت کارگران را هدف قرار داده است


وزیر کار که برای شرکت در یکصد و هشتمین اجلاس سازمان جهانی کار به ژنو سفر کرده در سخنرانی مجمع عمومی این سازمان همکاری بیشتر دولتها برای دستیابی به آینده ای روشن را خواستار شد و بر لزوم حل و فصل تغییرات جهان کار با مشارکت و تقویت همه جانبه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جهانی کار در یکصدمین سال تأسیس خود در سال 2019، طرح ابتکار سده برای آینده کار را به عنوان موضوع محوری فعالیت های خود در دستور کار قرار داده است؛ از جمله موضوعات مهمی که در این اجلاس مورد توجه و بحث قرار خواهد گرفت، تبیین تحولات آینده کار، گسترش حمایت های اجتماعی، گزارش سال 2019 بانک جهانی و توصیه این بانک به دولت ها جهت سرمایه گذاری در مهارت های جدید و افزایش درآمدها است.

در این اجلاس که کمیته های چهارگانه آن از روزهای گذشته آغاز به کار کرده است، پیشنهاد کشورمان مبنی بر تقویت سه جانبه گرایی به ویژه در شکل دهی آینده کار و در مواجهه با چالش های جهان کار برای درج در مقدمه اعلامیه سده پذیرفته و تصویب شده است.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنرانی مجمع عمومی سازمان جهانی کار با تبریک یکصدمین سالگرد تأسیس این سازمان، اظهار کرد: با گذشت یکصد سال از عمر سازمان بین المللی کار و انتشار گزارش کمیسیون جهانی آینده کار، هم اکنون مقطع مناسبی است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های یکجانبه معیشت کارگران را هدف قرار داده است

تحریم های یکجانبه معیشت کارگران را هدف قرار داده است