مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 10:302019-06-19پزشكي

خواب راحت با تشک های نیاورون


کیفیت خواب نقش مهمی در سلامت کلی زندگی ما دارد، به طوری که یک خواب خوب می تواند خستگی را کاهش دهد و بازسازی فیزیکی را بهبود بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فروشگاه نیاورون، کیفیت خواب ضعیف می تواند به عوامل مختلف محیطی مربوط باشد که شامل درجه حرارت، نور و کیفیت تشک است؛ که 7٪ مشکلات خواب ناشی از تشک های ناراحت کننده بود که بر بارگذاری ستون فقرات در طول خواب تأثیر می گذارد.

چگونه اتاق خوابی داشته باشیم می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

جنس تشک تشک ها درگذشت زمان بسیار پیشرفت داشته اند و این پیشرفت اکثراً در زمینه ارتقا مواد و متریال مورد استفاده در تشک اتفاق می افتد.

درگذشته تشک ها از دو یا سه لایه ثابت تشکیل می شدند، این لایه ها متشکل از ایزولاتور یا جداکننده، محتوای داخلی و پوشش کف تشک می باشد.

محتوای داخلی شامل انواع فوم های انعطاف پذیر، لاتکس و الیاف ویسکوزیته می باشد.

به غیر از متریال های نام برده در برخی تشک ها نیز از فنر و سیم های شبکه بندی نیز استفاده می شود؛ و در آخر لایه ظاهری و بیرونی تشک با پارچه های کتانی و یا جنس های مختلف پوشیده می شود؛ که تنوع کیفیت بالایی دارد.

انواع تشک تشک ها برحسب نوع کاربری انواع مختلفی دارند، مثل تشک های فنری، تشک های مموری فوم، تشک های آبی، تشک های بادی، تشک های لاتکس نمونه های کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب راحت با تشک های نیاورون

خواب راحت با تشک های نیاورون