مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 09:352019-06-19بين الملل

ترامپ: حملات 11 سپتامبر کار عراق نبود‍ کار افراد دیگری بود/خاورمیانه مثل شن روان است


رییس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت، می داند چه کسی عامل حملات تروریستی 11 سپتامبر به آمریکا بوده و این که از نظر او این کار عراق نبود که برج های تجارت جهانی را سرنگون کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز گفت: حملات 11 سپتامبر 2001 کار عراق نبود بلکه کار افراد دیگری بود و من فکر می کنم می دانم این افراد دیگر چه کسانی هستند و ممکن است شما هم بدانید.

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شد که بعد از حملات 11 سپتامبر 2001 که تقریباً سه هزار کشته بر جای گذاشت و مقامات از دست داشتن 19 عامل تروریستی در آن خبر دادند، این گروه القاعده به رهبری اسامه بن لادن بود که مسئولیت این حملات را برعهده گرفت.

ترامپ در مصاحبه خود با جُرج استفانوپولوس مجری ای بی سی نیوز، از مداخله نظامی آمریکا در خاورمیانه به بهانه حملات 11 سپتامبر انتقاد کرد و این تصمیم را بدترین تصمیم گرفته شده در تاریخ آمریکا خواند.

دونالد ترامپ منطقه خاورمیانه را شبیه به شن روان دانست و گفت: تصمیم رفتن به خاورمیانه یک تصمیم وحشتناک بود.

ترامپ در ادامه اظهار داشت: ما در شُرُف رسیدن به رقم تقریباً 8 تریلیون دلار (به عنوان هزینه های مداخله در خاورمیانه) هستیم و هنگامی که ما در آن جا بخواهیم یک اتوبان، یک جاده، یک مدرسه و یا هر چیز دیگری بسازیم، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: حملات 11 سپتامبر کار عراق نبود‍ کار افراد دیگری بود/خاورمیانه مثل شن روان است

ترامپ: حملات 11 سپتامبر کار عراق نبود‍ کار افراد دیگری بود/خاورمیانه مثل شن روان است