مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 18:302019-06-18سياسي

تحصیل 600 دانشجوی خارجی در دانشگاه قم


رییس دانشگاه قم از تحصیل 600 دانشجوی خارجی در دانشگاه قم خبرداد.

- خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز عصر امروز در بازدید وزیر علوم از دانشگاه قم عنوان کرد: از کارهای خوبی که وزارت علوم در دوره اخیر شروع کرده است، ساماندهی دانشگاه ها است که قطعاً در کیفی سازی دانشگاه ها بسیار اثرگذار است.

وی افزود: بین مسئولین دانشگاه های استان قم تعامل خوبی وجود دارد و تقسیم رشته ها توازن خوبی ایجاد شده است که باعث پیشرفت دانشگاه های استان می شود.

رییس دانشگاه قم بیان کرد: با اقدامات انجام شده و بهبود امکانات، گام های بلندی در راستای ایجاد توازن و عدالت اجتماعی در دانشگاه قم برداشته شده است.

وی ادامه داد: در بخش بین الملل دانشگاه قم اتفاقات خوبی در دانشگاه قم رخ داده است و گروه های مختلفی از جمله آفریقای جنوبی و کره جنوبی از دانشگاه قم بازدید کردند که برخی منجر به امضا تفاهم نامه شده است؛ همچنین 600 دانشجوی خارجی در دانشگاه قم تحصیل می کنند که آمار خوبی برای دانشگاه محسوب می شود.

دیرباز اظهار کرد: طبق توجهی که صندوق رفاه دانشجویان بر ارتقا خوابگاه های دانشجویی داشت، خوابگاه های دانشگاه قم مرمت شدند و سطح آن ها ارتقا پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 600 دانشجوی خارجی در دانشگاه قم

تحصیل 600 دانشجوی خارجی در دانشگاه قم