مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 18:062019-06-18دانش

هشتمین «جشنواره ملی مدیریت پروژه ایران» 29 خرداد برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، هشتمین جشنواره مدیریت پروژه با تاکید بر لزوم به کارگیری دانش، مهارت، ابزار و تکنیک در قبال طیف وسیعی از فعالیت ها و در جهت برآورده شدن الزامات یک پروژه، - هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه ایران 29 خرداد برگزار می شود هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه ایران 29 خرداد 98 در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، هشتمین جشنواره مدیریت پروژه با تاکید بر لزوم به کارگیری دانش، مهارت، ابزار و تکنیک در قبال طیف وسیعی از فعالیت ها و در جهت برآورده شدن الزامات یک پروژه، چهارشنبه 29 خرداد توسط انجمن مدیریت پروژه ایران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

در این جشنواره که با حضور جمعی از متخصصان، فعالان، دانشگاهیان و مدیران ارشد حوزه مدیریت پروژه کشور حضور برگزار می شود، از پروژه های برتر در سال 1397 که موفق به کسب جایزه ملی مدیریت پروژه شده اند، تقدیر خواهد شد.

در این مراسم همچنین دارندگان گواهینامه های برتر، پژوهشگران برتر مدیریت پروژه و برندگان مسابقات شبکه اعضای جوان معرفی و موررد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رونمایی از دستاورد های یک ساله انجمن مدیریت پروژه در حوزه تعالی مدیریت پروژه نیز یکی از برنامه های محوری این همایش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین «جشنواره ملی مدیریت پروژه ایران» 29 خرداد برگزار می شود

هشتمین «جشنواره ملی مدیریت پروژه ایران» 29 خرداد برگزار می شود