مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 15:562019-06-18بين الملل

اولین گام اعتراضی بحرینی ها به میزبانی کشورشان از کنفرانس سازش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، جریان ملی- اسلامی الوفاق بحرین از سازماندهی کنفرانسی با عنوان حاکمیت به خاطر صلح و شکوفایی خبر داد که در اعتراض به میزبانی بحرین از کارگاه اقتصادی، - جریان ملی- اسلامی الوفاق بحرین از برگزاری کنفرانسی در بیروت، با مشارکت گروه های فلسطینی و عربی و در اعتراض به میزبانی منامه از کنفرانس آمریکایی- صهیونیستی، خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، جریان ملی- اسلامی الوفاق بحرین از سازماندهی کنفرانسی با عنوان حاکمیت به خاطر صلح و شکوفایی خبر داد که در اعتراض به میزبانی بحرین از کارگاه اقتصادی، که مقدمه رونمایی از طرح صلح ادعایی آمریکا موسوم به معامله قرن است، برگزار خواهد شد.

الوفاق در بیانیه خود تصریح کرد، این کنفرانس با مشارکت فلسطینی و عربی و با هدف تأکید بر مخالفت فلسطینیان، کشورهای عربی و بحرین از پروژه های غلتیدن در آغوش صهیونیست ها و تجارت با مساله فلسطین، که آخرین نمونه آن معامله قرن است ، برگزار خواهد شد.

این جریان بحرینی متذکر شد، به دلیل دشواری برگزاری این کنفرانس در بحرین، که تمامی نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی اش را در خدمت و نظارت بر پروژه صهیونیستی و صیانت از آن قرار داده است و از طریق میزبانی اولین گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گام اعتراضی بحرینی ها به میزبانی کشورشان از کنفرانس سازش

اولین گام اعتراضی بحرینی ها به میزبانی کشورشان از کنفرانس سازش