مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 15:262019-06-18سياسي

آقای استاندار! مشکلات کارتن خواب ها به صورت کامل و اساسی مرتفع نشده است


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس طی نامه ای به عنایت الله رحیمی، استاندار و نماینده دولت در استان فارس خواستاربررسی مشکلات و معظلات کارتن خواب ها شد.

- همان گونه کم و بیش در جریان امور می باشید مرگ یک خانم کارتن خواب در دی ماه سال گذشته در محله سنگ سیاه شهر شیراز بر اثر کم توجهی و بی توجهی جمعی از مسولین شهری و استانی مدخلی گردید که دانشجویان بسیجی شهر شیراز در مسیر عمل به تکلیف شرعی و انقلابی خود بر اساس نقوش تعریف گردیده برای این تشکل از جانب مقام معظم رهبری (مد ظله) به بحث مشکلات و معظلات کارتن خواب ها در جهت بررسی، مطالبه و رفع حداکثری آسیب های شایع از این موضوع ورود نمایند.

در طول چندین ماه دانشجویان بسیجی شهر شیراز، با برگزاری چندین و چند جلسه با مدیران مسول، سرکشی میدانی از محله های پرآسیب، کمپ های ترک اعتیاد، مرکز ماده 16، مراکز دی آی سی، شیلتر های زیر مجموعه سازمان بهزیستی و .

به موانع موجود و راه کار های موثر و کارآمد جهت حل و فصل حداکثری این آسیب موثر اجتماعی واقف گردیدند که در طول جلسات ثانویه به اطلاع مقامات مسئول و تصمیم گیر رسانده شد، اما متاسفانه عزم لازم در بسیاری از این عزیزان به چشم نمی خورد و انفعال فزاینده ای را در مواجهه با این مشکل شاهدیم حتی در موردی خاص، اداره کلی با ناهماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار! مشکلات کارتن خواب ها به صورت کامل و اساسی مرتفع نشده است

آقای استاندار! مشکلات کارتن خواب ها به صورت کامل و اساسی مرتفع نشده است