مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 15:262019-06-18ورزشي

توضیحات سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره خداحافظی منتظری از تیم ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی فدراسیون فوتبال،امیر مهدی علوی،سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اعلام پژمان منتظری،مدافع با سابقه تیم ملی برای خداحافظی از جمع ملی پوشان عنوان کرد: - سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: منتظری در دیدار با سوریه و کره جنوبی به عنوان یک چهره باتجربه و موثر در کنار ملی پوشان بود و تا آخرین لحظه مسولیت خود را به بهترین شکل انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی فدراسیون فوتبال،امیر مهدی علوی،سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اعلام پژمان منتظری،مدافع با سابقه تیم ملی برای خداحافظی از جمع ملی پوشان عنوان کرد:پژمان منتظری چهره ارزشمند و نام بزرگی برای فوتبال ملی محسوب می شود که شایستگی ها و فداکاری هایش هرگز از اذهان علاقمندان به فوتبال نخواهد رفت.

حضور مستمر او در سالیان متمادی با پیراهن مقدس تیم ملی و تعهد این بازیکن در میدان های بزرگ می تواند الگویی برای نسل های آینده باشد.

وی ادامه داد:سرپرست تیم ملی بزرگسالان،کادر فنی و ملی پوشان با افتخار اردوی اخیر تیم ملی برای بازی های دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی را در کنار پژمان عزیز سپری کردند.

البته پیش از آغاز این اردو،وی خواهان خداحافظی شد که سرمربی تیم ملی و کادر فنی تیم ملی با این موضوع مخالفت کردند و خواستند تا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره خداحافظی منتظری از تیم ملی

توضیحات سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره خداحافظی منتظری از تیم ملی