مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 13:302019-06-18فناوري

ایلان ماسک حساب توییتر خود را حذف کرد


ایلان ماسک بنیانگذار شرکت های تسلا و اسپیس ایکس و میلیاردر کارآفرین آمریکایی در حرکتی غیرمنتظره در حساب اصلی خود در توییتر اعلام کرد که حساب کاربری خود را پاک کرده است.

- "ایلان ماسک" بنیانگذار شرکت های تسلا و اسپیس ایکس و میلیاردر کارآفرین آمریکایی در حرکتی غیرمنتظره در حساب اصلی خود در توییتر اعلام کرد که حساب کاربری خود را پاک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلان ماسک (Elon Musk) بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا و شرکت خصوصی فضایی اسپیس ایکس(SpaceX) هیچ گاه از مخاطبان و علاقه مندان و دنبال کنندگان خود دور نشده است و همیشه اختراعات جدید و یا نظرات جالب خود و شرکت هایش را از طریق حساب توییتر خود به طور مستقیم اعلام کرده است.

اما دیروز (دوشنبه 27 خرداد) ناگهان و به طور غیرمنتظره در توییتر خود اعلام کرد که حساب کاربری توییتر خود را حذف کرده است.

اما عجیب تر اینکه ماسک در واقع توییت کردن را کنار نگذاشته است و از این پس با نام رمزی و مستعار ددی دات کام (Daddy DotCom) توییت می کند.

وی هیچ توضیحی برای این حرکت عجیب و ناگهانی نداده است و همچنین حرفی از فلسفه نام کاربری جدیدش نزده است.

با وجود اینکه به نظر می رسد این حرکت ماسک به معنای تمایل او به آفلاین شدن است، به نظر می رسد که هنوز زیر کامنت های خود با نام های کاربری مختلف متشکل از اسامی و نام ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک حساب توییتر خود را حذف کرد

ایلان ماسک حساب توییتر خود را حذف کرد