مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 13:202019-06-18اقتصادي

نخستین شهرک دارویی کشور در البرز افتتاح شد


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انتقال دانش فنی و توسعه علمی حوزه پزشکی و دارویی، توسعه صادرات و صرفه جویی ارزی، کاهش هزینه تمام شده دارو برای بیماران، - رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انتقال دانش فنی و توسعه علمی حوزه پزشکی و دارویی، توسعه صادرات و صرفه جویی ارزی، کاهش هزینه تمام شده دارو برای بیماران، امکان اتصال زنجیره دانشگاه، صنعت و تجارت و تبدیل شدن ایران به یکی از قطب های اصلی داروی جهان را از اهداف افتتاح شهرک دارویی برکت نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در مراسم افتتاح شهرک دارویی برکت که امروز سه شنبه 28 خرداد برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بناست 105 واحد تولیدی در این شهرک ساخته شود که تا کنون 38 کارخانه برای حضور اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی استانداردها در فرآیند ساخت این شهرک لحاظ شده ادامه داد: شاخص های بین المللی برای ساخت کارخانه های دارویی این شهرک به منظور دریافت گواهینامه های بین المللی و صادرات داروهای ایرانی لحاظ شده تا بتوانیم یک مرکز تولیدی بزرگ و اثرگذار در سطح منطقه ایجاد کنیم.

وی انتقال دانش فنی و توسعه علمی حوزه پزشکی و دارویی، توسعه صادرات و صرفه جویی ارزی، کاهش هزینه تمام شده دارو برای بیماران، امکان اتصال زنجیره دانشگاه، صنعت و تجارت و تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شهرک دارویی کشور در البرز افتتاح شد

نخستین شهرک دارویی کشور در البرز افتتاح شد