مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 13:102019-06-18سياسي

اقدامات چهارمحال و بختیاری در حوزه اقتصاد مقاومتی تشریح شد


استاندار چهارمحال و بختیاری در نشستی با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه اقدامات چهارمحال و بختیاری در حوزه اقتصاد مقاومتی تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی اظهار کرد: در این نشست که دوشنبه شب در محل دفتر دکتر نوبخت برگزار شد، به همراهی و تعامل مطلوب دولت و مجلس برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان اشاره و بر تقویت این تعامل تاکید شد.

عباسی رفع محرومیت از چهارمحال و بختیاری را نیازمند حمایت ملی دانست و گفت: امید است با سفر مسئولان ارشد کشوری به استان و مشاهده ظرفیت های موجود بتوان حمایت های لازم را در جهت رونق اقتصادی استان جلب کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این نشست از رییس سازمان برنامه و بودجه درخواست شد تا در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی عضویت معین را در استان چهارمحال و بختیاری قبول کرده و با رهنمودهای خویش زمینه تحرک هرچه بیشتر ستاد اقتصاد مقاومتی استان را فراهم کند.

وی افزود: محمدباقر نوبخت در این نشست قول مساعد داد تا به منظور بازدید از طرح های عمرانی، اقتصادی و بررسی اهداف اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیک به این استان سفر کند و مسئولیت معین استان را عهده دار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات چهارمحال و بختیاری در حوزه اقتصاد مقاومتی تشریح شد

اقدامات چهارمحال و بختیاری در حوزه اقتصاد مقاومتی تشریح شد