مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 12:502019-06-18سياسي

دیدار وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی یزد


وزیر دادگستری در جمع کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: در همه تصمیمات و رأی های قضایی باید رضایت خدا و آبروی مردم مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری به همراه محمدعلی طالبی استاندار یزد و جمعی از مقامات و مدیران استان از سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد بازدید و با مدیران، قضات و کارکنان این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم به مردم عنوان و اظهار کرد: در تمام تصمیمات و رأی های قضایی، لازم است رضایت خدا و آبروی مردم را مدنظر قرار دهیم.

وزیر دادگستری افزود: نظام و دولت بر حفظ کرامت و حرمت مردم تاکید فراوان دارند و در حال حاضر مردم به شدت نیازمند احترام از سوی مسئولان هستند.

آوایی در پایان با بیان این که سازمان تعزیرات حکومتی باید انگیزه و تحرک خوبی برای خدمت به مردم داشته باشد، انجام وظیفه در این سازمان را یک رسالت بزرگ دانست و تصریح کرد: با وجود قاچاق، تولید ملی ما دچار آسیب می شود و وظیفه همه ما گرفتن تصمیماتی درست و منصفانه برای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدکنندگان در سال رونق تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی یزد

دیدار وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی یزد