مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 12:102019-06-18اقتصادي

گره هایی که به امید رونق تولید زده می شود...


قالیبافی یکی از مشاغل خانگی است که علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمد برای صاحبان حرفه، می تواند سهم مهمی در تحقق رونق تولید داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قالیبافی یکی از مشاغل خانگی است که علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمد برای صاحبان حرفه، می تواند سهم مهمی در تحقق رونق تولید داشته باشد که لازمه رسیدن به این هدف حمایت از بافندگان در تامین مواد اولیه و مهم تر از آن بازار فروش محصولات است.

در سال های نه چندان دور قالی بافی و تولید فرش دستباف از جمله مشاغلی بود که در سطح خانگی و کارگاهی می توانست چرخ زندگی خانواده ها را بچرخاند و عده ای بر حسب علاقه این حرفه و هنر دستی را به عنوان شغل خود انتخاب می کردند.

حلیمه جمالی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همانند گذشته نمی توان از قالیبافی دست باف انتظار کسب درآمد را داشت زیرا هزینه تامین مواد اولیه از جمله نقشه و نخ بسیار بالاست و همین امر در قیمت تمام شده تاثیر دارد و در نهایت نیز فروش چشمگیری را در بازار نداریم.

رییس اتحادیه فرش دستباف شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه حضور در نمایشگاه های مختلف و معرفی تولیدات قالیبافان شهرستان به صورت جدی مورد توجه قرار دارد، تاکید کرد: حضور در نمایشگاه نیز تاثیر چندانی در فروش فرش و تابلو فرش های بافته شده ندارد و معمولا بیشتر فعالیت ها به صورت سفارشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره هایی که به امید رونق تولید زده می شود...

گره هایی که به امید رونق تولید زده می شود...