مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:562019-06-18دانش

سربازی را بی دغدغه پشت سر بگذارید / راهی جدید که خدمت بیش از 1300 نفر را آسان کرد


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیا معصومی- یکی از پرخاطره ترین دوران زندگی آقایان، دوران سربازی است و با تمام نگرانی ها و ناراحتی هایی که جوانان برای این مرحله از زندگیشان دارند، - با اجرای طرح سربازی نخبگان فناور که از سال 95 آغاز به کار کرده است این تسهیلات در سال 95 به 146 نفر، در سال 96 به 584 نفر و در سال 97 به 622 نفر اختصاص یافته که در مجموع هزار و 352 نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند.

اما استفاده از تسهیلات طرح سربازی نخبگان فناوری در شرکت های دانش بنیان چگونه است؟ افرادی که خواستار چنین نوعی از سربازی هستند باید حتما فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر باشند و درخواست خود را حداقل 3 ماه پیش از تاریخ اعزام ارسال کنند.

در صورت امکان بهتر است فرد پیش از ارسال درخواست اعزام به نظام وظیفه، تقاضای خود را ارسال کرده و فرآیند احراز شرایط و کسب امتیاز لازم را طی کند تا در صورت تایید فرد و شرکت، فرد اقدامات لازم برای دریافت برگ اعزام را انجام دهد و از طریق معاونت علمی و فناوری رییس جمهور به ستاد کل نیرو های مسلح به عنوان نیروی امریه معرفی شود.

البته این نکته قابل توجه است که زمان تحویل برگ اعزام به خدمت افراد دارای صلاحیت به مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی باید حداقل 45 روز پیش از تاریخ اعزام مندرج در برگ اعزام باشد و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازی را بی دغدغه پشت سر بگذارید / راهی جدید که خدمت بیش از 1300 نفر را آسان کرد

سربازی را بی دغدغه پشت سر بگذارید / راهی جدید که خدمت بیش از 1300 نفر را آسان کرد